Garantie en klachten

Garantie

Wij doen ons best om onze producten in topconditie bij u te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product niet in orde is en dat u aanspraak kunt maken op de garantie. Wij verzoeken u om direct na ontvangst van uw bestelling melding te maken van het gebrek, zodat wij het probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. U kunt de melding doen via info@supplierexpert.eu

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@supplierexpert.eu .

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via:

https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.